15 vragen die niemand vraagt

zondag, september 18, 2016

Hoi allemaal! Vandaag geen speciaal artikel, maar gewoon een leuke tag! Hopelijk vinden jullie dat even leuk :)


1 .   S l a a p   j e   m e t   d e   d e u r e n   v a n   j e   k l e d i n g k a s t   o p e n   o f   d i c h t ?

Goh, dat hangt er van af of ik 's avonds nog de moeite doe om de kastdeuren dicht te doen. Het valt ook voor dat ik het gewoon vergeet en het me niet opvalt, dus meestal staan ze nog open, hihi. :P

2 .   N e e m   j e   m i n i   f l e s j e s   s h a m p o o   e . d .   m e e   u i t   h o t e l s ?

Ja, meestal wel. Ze zijn erg handig wanneer ik op scoutskamp ga, ze nemen weinig plaats in!

3 .   H e b   j e    o o i t   e e n   s t r a a t n a a m   b o r d   g e p i k t ?

Ehm, nee? 

4 .   G e b r u i k   j e   t o - d o   l i j s t j e s ?

Eigenlijk niet. Ik gebruik ze enkel wanneer ik zin heb om eens een leuke printable af te drukken, haha. Als ik echt veel te doen heb, heb ik gewoon geen tijd om ze op te stellen. Ik heb trouwens mijn schoolagenda waarin ik ook gewoon dagelijkse taken opschrijf. Mijn agenda vind ik net wat overzichtelijker, en aankuisen kan daarin ook!

5 .   H e b   j e   s p r o e t e n ?

In de zomer? Ja. In de winter? Niet echt.

6 .   H e b   j e   o o i t   i n   d e   b o s j e s   g e p l a s t ?

Ja, dat zal wel moeten als je een hele dag op tocht bent met je scoutsgroep. Nu is het wel zo dat ik niet erg vaak naar het toilet moet, maar een hele dag... Nee, dat hou ik ook niet vol.

7 .   H o e   g r o o t   i s   j e   b e d ?

Ik heb een tussenmaat, dus iets groter dan een eenpersoonsbed en kleiner dan een dubbel bed.

8 .   B e n   j e   l u i ?

Ja. Ja dat ben ik. :P Moest je een voorbeeld nodig hebben, lees dan punt 1 nog eens.

9 .   I s   e r   i e t s   w a a r   j e   j e   n u   a a n   i r r i t e e r t ?

Ja, ik heb echt een muismat nodig. De cursor beweegt nu echt moeilijk over het scherm.

1 0 .   K a u w   j e   o p   p o t l o d e n   e n    p e n n e n ?

Nee, nooit gedaan!

1 1 .   H e b   j e   b i j   d e   p a d v i n d e r s   g e z e t e n   t o e n   j e   k l e i n   w a s ?

Padvinders, laten we het op z'n Vlaams zeggen: scouts. Ik zit al van toen ik 6 jaar was bij de scouts en ga er iedere week nog steeds met evenveel motivatie naartoe!

1 2 .   K i j k   j e   n o g   w e l   e e n s   n a a r   t e k e n f i l m s ?

You are never too old for Disney! Ik vind het heerlijk om nog eens naar een mooie tekenfilm te kijken. Inside Out is trouwens echt een aanrader!

1 3 .   T e l   j e   d e   t r e d e n   a l s   j e   d e   t r a p   o p l o o p t ?

Nee, gelukkig niet!


1 4 .   D a n s   j e   w e l   e e n s    a l s   e r   g e e n   m u z i e k   t e   h o r e n   i s ?

Wel, soms heb ik zo mijn vreemde buien... En natuurlijk moet ik mijn prachtige moves wel eens te boven halen tijdens mijn dramalessen.

1 5 .   W e e t   j e   h o e   j e   h e t   o l i e p e i l   v a n   e e n   a u t o   m o e t   c h e c k e n ?

Ik heb geen idee wat dat is, heb geen rijbewijs of een auto, dus dat lijkt me niet nodig!

Liefs,
Elena

You Might Also Like

11 reacties

Lief dat je een reactie achterlaat! <3

Popular Posts

@elenadewy

Follow Me

Follow

Subscribe