London

zaterdag, augustus 27, 2016


Eindelijk kreeg ik de kans om de stad te bezoeken waar ik al heel mijn leven van droom: Londen! Ik heb er een paar jaartjes voor moeten zeuren, maar deze vakantie was het eindelijk tijd!

Midden Augustus vertrokken we en ik heb heel wat mooie kiekjes kunnen nemen die ik vandaag aan jullie laat zien. Ik ga niet mijn hele reis in de kleinste details vertellen, ik beschrijf enkel wat er te zien is op de foto, wat er toen gebeurde en wanneer hij is genomen, als ik dat nodig vind.


Tijdens een gezellige bootrit op de Thames.


De Tower Bridge. Dit is één van mijn favoriete foto's. Je hebt hem misschien al wel op Instagram zien voorbij komen!


The London Eye. Gelukkig heb ik geen hoogtevrees! We maakten een ritje in één van de 32 capsules en hadden een prachtig zicht over de stad. Het licht werkte helaas niet helemaal mee, maar live was het helemaal de moeite waard.


Vanuit de London Eye.


En nog een foto van de Big Ben (nu ja, de toren waarin die zich bevindt).

Vind je het gek dat er geen red buses of red telephoneboxes op één van de foto's te zien zijn? Wel, ik ook. Dat ik geen foto's heb genomen van die klassieke dingen die Londen Londen maken, zeg. Was alles zo vanzelfsprekend voor mij?

E é n   d i n g   h e b   i k   o v e r   h e t   h o o f d   g e z i e n
Ik wist dat Londen op mijn bucketlist stond. Maar wat ik niet wist is dat het letterlijke item: "Een kopje thee drinken in Londen" was. Auwtsj.
Nu is het zo dat ik geen thee lust, ook geen ice tea. Dus zelfs al had ik eraan gedacht, zou ik geen thee drinken. Maar mijn mama en ik hebben al afgesproken dat we over twee jaar onder ons tweetjes samen terug naar Londen gaan. En dan bezoeken we de Harry Potter studio's! Zeker weten!

We kochten natuurlijk ook het achtste boek van de Harry Potter reeks: The Cursed Child.
Wanneer ik hem uit heb volgt er een review op mijn blog, omdat het toch redelijk recent is uitgebracht in Nederland en België.

Ik ben blij dat ik ein-de-lijk mijn droomstad heb bezocht. Ik ben niet alleen verliefd op de prachtige plekken, maar ook op het mooie accent! Ik zou het niet erg vinden moesten we naar daar verhuizen.

W a t   i s   j o u w   d r o o m s t a d ?

Liefs,
Elena

You Might Also Like

9 reacties

  1. Echt prachtig foto's! Londen ziet er ook heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooie foto's heb je ook gemaakt! Heerlijk dat je zo genoten hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen thee lusten? Hoe dan!? hahah
    anyway, de foto's zijn heel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja, ik vind thee maar gewoon "water met een smaakje", haha. Bedankt!

      Verwijderen
  4. Prachtige foto's!! Hier ben ik ook allemaal langs gelopen toen ik in Londen was, heel leuk om terug te zien haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Wat leuk dat je ook in Londen bent geweest :)

      Verwijderen
  5. Wat een mooie foto's! Londen is ook mijn favoriete stad. Ik kom er met regelmaat en ik ontdek telkens weer wat nieuws :).

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achterlaat! <3

Popular Posts

@elenadewy

Follow Me

Follow

Subscribe