Herfst en regen. Wat te doen?

vrijdag, september 11, 2015

(Bron
Hmm de herfst... Ik vind het een zalig seizoen. Af en toe een regenbui, net niet koud genoeg om je winterjas aan te moeten trekken, maar ook niet warm genoeg om zonder jas naar buiten te gaan. Ook warme chocolademelk wordt weer klaargemaakt en de fleezen dekentjes halen we weer van zolder.
20 dingen om te doen in de herfst!

Ik post dit artikel vandaag al, omdat ik dit weekend ga kamperen :)
1. Bak iets! En eet het op als het nog warm is...
2. Houd een filmavondje met je vriendinnen. En geen film waarin het bloedheet is, maar eentje die zich afspeelt in de herfst of winter!
3. Lees een boek. 'Dat ene boek dat je zo graag wil lezen maar je hebt de tijd er niet voor en het is te dik', dat boek kan je nu lezen!
4. Go dancing in the rain. (Mét paraplu!) Aaah, de bucket list cliché kan nu eindelijk doorstreept worden!
5. Eentje die je eventueel op 2 kan toepassen: een horrorfilm kijken op 31 oktober. Muhahaha...
6. Ga op halloweentocht of houd een feestje. Want hey, niemand herkent je in jouw superenge kostuum.
7. Als het een keertje niet regent: ga het bos in en maak mooie, inspirerende herfst foto's.
8. Start een blog!
9. Leer iets nieuws. Een taal, een instrument bespelen, ...
10. Leer breien en maak alvast een hele collectie sjaals voor de winter!
11. Ga shoppen!
12. Hol een pompoen uit en snijd er een leuk gezicht uit.
13. Versier het huis of je kamer met herfst- en halloweendecoratie!
14. Ruim op! Error 203: Geen zin. Ja ik weet het, maar wie weet wat je vind onder die stapel tijdschriften? Plus het moet toch eens gedaan worden!
15. Maak pompoensoep!
16. Sleepover!
17. Ga op zoek naar kastanjes!
18. Laat iemand schrikken.
19. Doe lekker niets. Nestel je in de zetel met een dekentje en een kop thee... Chill :)
20. Maak een leuke herfst DIY.

Wat ga jij doen in de herfst?

Liefs,
Elena

You Might Also Like

16 reacties

  1. Wat een leuk lijstje! Ik ga echt altijd iets bakken op regenachtige dagen en dan een film kijken met het gebakken ding erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yesss, zo krijg ik weer helemaal zin in de herfst/winter! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah ja dit zijn leuke dingen! Het heeft voor en nadelen vind ik als het weer kouder wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk artikel! Bij regen/herfst denk ik alleen maar aan zomervakanties hihi.

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zomervakantie alweer? :) Ik vind het net goed zo, lekker knus in huis.

      Verwijderen
  5. Vooral dat puntje 'bak iets en eet het op als het warm is', dat laatste, haha. Ik ben ook zo dat type dat niet kan wachten tot haar brouwsel afgekoeld is. (Stiekem is dat gebakje ook gewoon op z'n best als het nog warm is. :))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. *Neemt een cupcake* AUWTSJJ *Legt de cupcake snel terug*

      Verwijderen

Lief dat je een reactie achterlaat! <3

Popular Posts

@elenadewy

Follow Me

Follow

Subscribe